Samstag, August 12, 2006

Resümee

Okay, dass ist jetzt wirklich der letzte arbeitsbezogene Artikel. Ich weiß, jene Artikel nerven die verehrte Leserin, den geehrten Leser oder geneigten Sozialvoyeuristen schon. Mich selbst ja auch, wenn ich ehrlich bin. Doch nichtsdestotrotz: die Zeit der Schufterei ist vorüber. Zeit ein Endresümee zu ziehen.

Gewichtsverlust: 4 kg, was den BMI nun endgültig auf 21 senkt

Verlust an Würde: marginal, jedoch in der Größenordnung des "Mü-Bereichs" zu finden (für die nicht so schlauen: "Mü" ist eine sehr, sehr kleine Maßeinheit)

Verletzungen: Schnitt am Oberschenkel, leicht angeschlagener Ellbogen, kleine Schnitte an den Händen, blauer Daumennagel an der rechten Hand (man sollte sich niemals mit einem Hammer auf die Finger schlagen)

Aufgeschnappte "Weisheiten" (um nichts zu verfremden, werden sie möglichst Aussprachgetreu wiedergegeben):

"Wenn du nicht wollen mehr, dann du gehen hin, wo macht Spass . Weil Leben ist zu kurz für Sachen, die nix machen Spass. Gehst du aus Haus und schon hast du Kugel in Kopf. So schnell geht."

"Ihr sats oiso de Neichen... najo, eich werma scho no zoang, wos hoast, gscheid eini zu hackeln!" - "Mir wärs liaber, du zoagst uns, wo da Getränkeautomat is!"

"Meine Herrschaften, wir arbeiten hier im "Mü-Bereich!" - "I scheiß aufn "Mü-Bereich", der hot uns nu nie was brocht!"

"Ey, kannste mir mal assistieren?" "Wos wüst?" - "Kannste mir mal assistieren?" - "Auf so an perversen Scheiß los i mi goar ned ein!"

"I geh jetzt mindestens drei Stunden trainieren!" - "Spinnst, nach der Nachtschicht!" - "Warum ned?" - "Du sein echt deppat!"

"Zahts on, dann geht sie a Rekord aus!" - "Du deppat? Wir nicht sind bei Guiness-Rekordbuch!"

"Weißt du, in Österreich bin ich Ausländer. Leute sagen, ich wäre Türke. Wenn ich aber in Türkei bin, dann bin ich wieder Ausländer. Die sagen, ich wäre Österreicher. Warum steht dann nicht Ausländer in meinem Pass?"

"I bin echt für Kinderoarbeit, de gebn sich wenigstens noch Mühe!"

"Drei Jahre ich gearbeitet bei Firma (X), is viel mehr Scheiße als da. Aber Arbeit imma scheiße. Griegst du zuwenig Geld, hast du scheiße Vorgesetzte. Jeder immer Chef sein wollen. Is alles scheiße!"

Und zu guter Letzt noch ein paar Zitate meiner Wenigkeit:

"Leidln, wenn ned sofort wer den Techno-Scheiß obdraht, dann test i de Sicherheitsschua an da Soundmaschin... und des is jetzt ka Schmäh ned!"

"Ka Ahnung warum de Maschin ned geht... bin i a Techniker? Oba wennst wüst, dann diskutier i mit da Maschin bis zum Ende der Schicht... vielleicht hilfts ja was..."

"Na, a wenn i mit da Linie mehr Kontakt ghobt hob, wia de letzten paar Wochn mit da Freundin bin i echt ned schoarf auf de Linie... de is so Maulfaul!"

"Samma do jetzt bei da Kasperltruppen? Gebts eich a Bussal und sats wieder liab!"

"I finds echt witzig, dass ihr so a Freid mit meine wieselmäßigen Augen hobts... oba im Gegensatz zu eich Kaffee-Junkies werd i in ana Stund schlofn... und ihr drahts eich a paar Stunden im Bett herum... "

"De ganze Sache mit da Zeit is a riesen Beschiss. Vor ana halben Stunde hob i auf de Uhr gschaut, und da wars halb sechs (a. m.)... und jetzt schau i wieder auf de Uhr, und es is erst zwanzg vor... und i irr mi sicher ned!"

"Warum i den Kontrolldurchlauf ned gmocht hob? I könnt jetzt sagen, i hobn vergessen... i könnt a sogen, i hobn gmocht und es liegt a Fehler in der Software vor... oba wenn i ehrlich bin, bin i afoch a fauler Hund!"

"Woast wos des kuhlste an der ganzen Soch is? I hackelt jetzt seit zwa Stunden an da Maschin und hob imma no ka Ahnung, wos i do überhaupt moch... des is wia beim... damit i jetzt nix foisches sog... Granithäuser baun!"

"Griagst an Ständer, wennst dein Alltagsrassismus vom Stapel losst oda wüst damit nur kompensieren, dass du von da Körpergröße her gsehn fost a Zwerg bist?"

"In Wahrheit bin i ja sowas wie da Alpen-MacGyver. Gib ma an Kaugummi, a Leukoplast, Augentropfen und an Sellerie und i bau da a Atombomben... oder zumindest irgendwos witziges!"

"Na, i bin ned zwölf. Oba mit vierzg gfrei i mi drüber!"

"Du kennst mi? Najo, i hob hoid a Allerweltsgsicht!"

"In Spanien isses eigentlich genauso wia do... nur das ma weniger versteht... de Frauen generell fescher san... des Wetter is besser... oba unser Bier kann auf jeden Fall mehr... sunst wär i eh scho ausgwandert."

"Na, in Wirlichkeit moch i jetzt ka Pause ned... du verstehst des afoch foisch... i bin durch mein Glauben dazu verpflichtet, genau an dem Datum um de Uhrzeit nix zu tun!"

"Du, mit sehr, sehr, sehr vü Gfüh, schofft mas a, dass ma was kaputt macht, was ma eigentlich ned kaputt machen kann!"

Und jetzt habt ihr erstmal wieder ein Jahr Ruhe von den Arbeitsgeschichten des Mig de Cervantes. In Zukunft wird hier wieder interessanteres zu finden sein. Und wenn, nach dem Abschluss, der Traumjob bei einer Zeitung im Ausland Realität wird, gibt es nächstes Jahr Geschichten aus der Redaktion. Ansonsten müsst ihr halt mit Geschichten von der Ölbohrinsel vorlieb nehmen. Doch bis dahin werden hunderte weitere Postings, zu mannigfaltigen (geiles Wort) Themen, diesen Weblog bevölkern. Doch nun sage ich: "Schlofts guad und träumts wos schönes!"

gracias por estar ahì

Miguel de Cervantes

Keine Kommentare: